Absolt el jove acusat de violar la seva germana a la Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Audiència de Girona ha absolt el jove que estava acusat de violar la seva germana a la Bisbal d’Empordà.

El tribunal assegura que la jutgessa que va portar el cas en primera instància va actuar de manera «totalment desafortunada» quan va prendre declaració a la menor, i també durant l’examen que se li va fer per saber si havia patit abusos.

La sentència recull que, de fet, no hi ha cap prova que incrimini jove, que s’enfrontava a una pena de fins a 13 anys de presó.

L’Audència de Girona va anul·lar dos elements clau de la primera instrucció:

  • Es va aul·lar la declaració de la nena perquè lajutgessa no la va informar que podia no declarar contra el seu germà.
  • També es va considerar no vàlida l’exploració que es va fer a la nena perquè «algunes repostes podien ser induides per la jutgessa».

Durant el judici, la germana no va voler declarar. «Òbviament, la seva incriminació era absolutament necessària, perquè els fets denunciats s’haurien produït amb secretisme», recull l’Audiència de Girona.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies