“A Ple Pulmó” el nou videoclip de Xavi Sarrià i Auxili

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
“A Ple Pulmó” el nou videoclip de Xavi Sarrià i Auxili

Després d’”Alliberar-nos”, Xavi Sarrià i El cor de la fera presenta un nou tema amb videoclip. “A Ple Pulmó” és una cançó dedicada a l’Aplec dels Ports i compta amb la col·laboració d‘Auxili.

El músic valencià fa una dedicatòria especial”als petits pobles de grans coratges. A tota la gent que batalla contra la despoblació i l’abandonament arreu de la nostra geografia.” Sarrià descriu l’Aplec dels Ports com “la capacitat de cooperar per transformar”, “la tenacitat de desafiar la teoria de l’impossible” o “el combat del tot desigual contra un poder tan llunyà com superb”.

Com no podia ser d’una altra manera, el videoclip es va gravar a la comarca d’Els Ports i, en concret, a la vila d’Herbers. Paratges on el 26, 27 i 28 de juliol se celebrarà la 41a edició de l’Aplec dels Ports.

Aquest tema i molts més els podrem escoltar el 27 d’abril a la Sala Apolo, un concert especial de Xavi Sarrià i El cor de la fera amb convidats com El Diluvi que presentaran nou disc.

L’entrada “A Ple Pulmó” el nou videoclip de Xavi Sarrià i Auxili ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies