45 autobusos des del Baix Empordà cap a la manifestació de l’11-S

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les territorials de l’Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural al Baix Empordà omplen 45 autobusos per assistir a la manifestació independentista de l’11 de setembre.

El municipi que més busos enviarà a la concentració de Barcelona és la Bisbal amb 10 vehicles, seguit per Palafrugell (8), Torroella (7) i Sant Feliu de Guíxols (7). Palamós ha emplenat 6 autobusos. S’hi suma la territorial de Verges, la Tallada, Albons i Bellcaire (3), Begur (2), Pals (1) i Mont-ras (1).

Les entitats independentistes han establert la zona entre els carrers Girona i Bailén com els trams del Baix Empordà.

El Baix Empordà compta enguany amb una territorial d’Òmnium. El passat mes de juny es va presentar públicament la nova junta gestora en un acte al Teatre Municipal de Palafrugell.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies