Paula Badosa ja és a quarts de final dels Jocs Olímpics de Tòquio 2020

A quarts, ronda en la que a priori s'hauria d'haver enfrontat a la ídol local Naomi Osaka, se les haurà amb la txeca Vondrousova que ha derrotat contra pronòstic la japonesa.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ritme imparable de Paula Badosa a Tòquio. La de Begur ja és a quarts de final de la competició individual de tennis dels Jocs Olímpics, després de desfer-se de l’argentina Nadia Podoroska per 6-2 i 6-3 en poc menys d’una hora i mitja de partit. A quarts, ronda en la que a priori s’hauria d’haver enfrontat a la ídol local Naomi Osaka, se les haurà amb la txeca Vondrousova que ha derrotat contra pronòstic la japonesa.

Per contra, Badosa ha quedat eliminada dels dobles femenins just després de la seva victòria contra Podoroska. Fent parella amb Sara Sorribes, han sucumbit davant la parella Krejcikova-Siniakova per 6-2, 5-7 i 10-5 en un duel molt disputat.

Paula Badosa també jugarà els dobles mixtes, al costat de Pablo Carreño.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies