Esther Vilert: «Les maratons de vacunació al Baix Empordà estan sent un èxit»

Al Baix Empordà es faran 7 jornades fins el dia 29 de juny.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El SSIBE estan «molt satisfets» perquè 888 persones van participar ahir a la marató de vacunació de Torroella. Aquesta fou la segona vegada que s’ha fet en tot el Baix Empordà, i es tracta d’una manera molt ràpida d’accelerar el procés de vacunació, que de moment està sent un èxit a la comarca. Així ho ha explicat Esther Vilert, coordinadora del procés del SSIBE, que ha dit que estan «molt satisfets» i que és un «èxit».

Al Baix Empordà es faran 7 jornades fins el dia 29 de juny. Demà se’n fa una altra a Torroella, divendres i dilluns de la setmana que ve a la Bisbal d’Empordà i finalment, a Palafrugell el es faran dia 21, 22 i 29 de juny. De les 9 a les 19h, hi poden anar totes les persones inscrites en aquesta àrea de salut.

Amb aquestes maratons, tal i com ha explicat Vilert, tot són avantatges.

Si voleu escoltar l’entrevista sencera la podeu trobar aquí:

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies