Platja d’Aro ja té a punt el protocol de platges per aquest estiu

Aquest sistema de control anirà acompanyat d'un increment en el nombre d'agents interins de la Policia Local, per tal de vetllar pel compliment de les normes per part dels usuaris de les platges

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tal com informa Ràdio Platja d’Aro, aquest cap de setmana comença la temporada de platges a Castell-Platja d’Aro i, tal com ja va succeïr l’any passat, hi haurà protocol de mesures per a prevenir els contagis de Covid-19. Aquest sistema de control anirà acompanyat d’un increment en el nombre d’agents interins de la Policia Local, per tal de vetllar pel compliment de les normes per part dels usuaris de les platges. Aquest fet és novedós, ja que l’any passat el control de l’aforament i del compliment de les mesures anti Covid-19 va anar a càrrec d’un equip d’informadors i informadores. La supervisió recaurà enguany, doncs, en la plantilla de la Policia Local, que amb la contractació d’aquests agents de reforç també tindrà potestat per aplicar sancions quan la situació ho requereixi. Per segon estiu consecutiu, la Platja Gran es dividirà en una desena de sectors per a controlar l’aforament a la sorra. Cada un d’aquests sectors s’identificarà amb un color i una lletra diferent. El sector de la Platja Gran, que disposa d’un aforament total de 8.660 persones, s’ha dividit en un tram per a 1.600 persones (que cobreix la zona que hi ha entre el carrer Sant Sebastià aproximadament i la desembocadura del Ridaura), i en la resta de trams, els aforaments oscil·laran entre les 800 i les 1.000 persones, en funció de la zona. Només s’ha fragmentat el tram de platja que va en paral·lel al Passeig Marítim. A la Platja Rovira i a Cala Sa Conca també s’ha implantat el mateix sistema de sectors, colors i lletres. L’aforament total és de 850 i 1.450, respectivament. Per últim, en el tram de Riuet no s’ha preparat cap mesura especial.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies