Temperatura més alta i sol enteranyinat per núvols prims

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Comencem una nova jornada de calma amb bones temperatures però amb sol una mica més esmorteït que ahir dimecres.

A diferència d’ahir, que el dia va poder quedar molt serè i el sol va lluir, avui el dia serà mínimament més càlid però enterbolit. Tot i això podran pujar les temperatures, tant les mínimes com les màximes que tindran una forquilla al Baix Empordà entre els 4ºC al matí als  21ºC del migdia.

Això serà el més noticiable, l’ambient càlid. L’amplitud tèrmica també serà destacable: hi haurà molt contrast tèrmic entre la nit i primera hora del dia i el migdia, assemblant-se cada vegada més a l’ambient primaveral. I el mínim augment del termòmetre, respecte a ahir dimecres, l’hem de buscar en l’efecte dels núvols prims que bon matí no deixaran baixar tant les temperatures i el resol del migdia que les farà pujar més.

Clarament, un dia plàcid, amb bonança, amb migdia agradable i olor d’equinocci, però amb un primer peatge demà divendres que vindrà de la mà d’una petita cua de front que tornarà a desajustar el cel i ens posarà altra vegada en mode inestabilitat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies